12 enero 2021

L'últim bany sota les estrelles

La tristor de dir-te adéu m'acompanya.

La lluna reflectida en l'oceà és tota la llum que ens guia.

Les onades ens abriguem fins que es deixen caure a la vora, morint en una explosió de bombolleig.

Sé que l'olor de la sorra humida i la sal, que a poc a poc es diposita sobre la teva pell, seran els meus darrers records de tu.

No m'agrada acomiadar-me, però escriuré aquestes paraules a la sorra, perquè tu també em recordis amb tendresa, fins que la mar o el vent se les enduguin.

M'aferraré a aquestes memòries quan l'estiu deixi de ser l'estiu, i l'hivern es converteixi en l'HIVERN.

PS: Ens veurem quan el sol devori la nit a queixalades mentres la lluna s'ho mira innocent, sense saber que ella serà la següent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario